tisdag 28 juli 2009

Massa sommarbilder....

Halloj!
Ja men då har snart hela sommaren försvunnit utan att eg. bjudit på ngn sommar...varma dagar men utan sol *suck*
Lägger in ett gäng bilder från den senaste tiden av vår sommar...
Dubbel regnbåge från vårt fönster hemma...
Elias på finbesök i Marmen!
Elias med pappa Lars
Stå fixar han nu och han bjöd även på några stapplande steg :)
På väg på fisketur.
Måste man så måste man... ;)
Lägg märke till gäddan jag tog, inte på " Marmenkläderna" *L*
Mina!!!
Gudmor kom och roade barnen med lite monopolspelande...

Sagas dahlia!
Mina sockerärter!
Linnea och Oliver
Och idag kom kusin Ida upp vid lunchtid, jag och tjejerna cyklade ner på stan, gick på bibblan och käkade glass vid ån, mitt i regnskuren! Så vi tog skydd under ett träd!
Efter middagen blev det varmt å skönt så vi for till stugan för ett kvällsdopp, mina barn är jue van att bada från bryggan, haha...Oliver i full galopp!!!

Saga hade full fart hon med...
Å sen kom kusinen då, som inte riktigt var lika haj på det där med bad från brygga *L*

Men när hon väl kom i och insåg att det inte var så otäckt. *lycklig*
Farmor badar med barnen för att kussen skulle känna sig trygg i vattnet!

Jättestenen!
Nu är vi hemma igen sen ett par timmar, alla barnen ligger men jag hör att det tisslas från Sagas rum, hihi precis som det ska vara va??!
Till helgen utgång med Maria :) tjoho! så skoj, så skoj!
Måste bara berätta det, var på jc på rea igår 70% på allt i butiken!!!
För 845 pix erhöll vi:
5 tröjor/toppar till Saga
1 par Lee jeans till Saga
2 tröjor till Oliver
1 linne och 1 tröja till mig
1 par jeans, 2 par shorts åt Magnus...
Ingen dålig rea!!!
Nu får ni hålla tillgodo tills nästa gång!
Kramar...

Inga kommentarer: