måndag 9 november 2009

Vatten!!! måste ha vatten!!!

Ok, det här är min sida å det är jue himla bra för då väljer jag själv när jag har tid/ork...
Nu har jag varit ur fas en längre period. Jobb, oro, funderingar över livets gång etc. har gjort att jag tog en oplanerad paus några dagar...Men nu är jag tillbax...

Helgens och veckans kvällsjobb slet hårt på mig även om det framförallt var riktigt roligt att jobba i lördags! Nu till helgen ska det också jobbas, långpanna, så det skriker om det...

Är bjuden på fest om två veckor i Söderala, men har i nuläget ingen barnvakt??? så där får vi la se hur det blir...skulle vara himla trevligt att kunna åka dit, men men.....
Helgen efter har jag bestämt mig för att ta en krogrunda i Gävle med underbara Maria! :) Hur länge har vi inte väntat på att få till en sån kväll???

Annars pluggar jag, jobbar lite då å då, bakar, tvättar, städar och tja, skittråkigt rent ut sagt :(

Har bakat chokladcheesecake....som dock bara blev ok, smakmässigt...men man måste våga testa nya ideér, den kunde blivit himlastormande god...men nu vet jag.
Det har snöat :) som försvann fortare än det kom :(
Å Saga har varit på Halloweenfest!
Och nu då? Ja, just nu sitter jag och törstar ihjäl ;) för de har tydligen av ngn anledning stängt av vattnet här hos oss, utan förvarning då!
Jobbigt va? Lite psykologvarning, när jag sitter och känner hur varje liten partikel av min kropp torkar ut, hur huvudet blir tyngre för varje minisekund och strupen känns som sandpapper...
Att det sedan både finns läsk, juice och mjölk i kylen är en annan sak. Det är vatten min kropp behöver just nu!
Ingen dusch, en hemskt dålig tandborstning, håret åt alla håll, men framförallt inget KAFFE!!!
Jag vaknar jue aldrig ngn gång!
och nu ska jag ner i tvättstugan snart, så vi får väl se hur det går när vi inget vatten har?
Det kanske inte är meningen att jag ska anstränga mig idag, men lite kaffe hade jag väl ändå kunnat få.....
Nu önskar jag Er en kanonfin måndag!
Var rädda om Er och var rädda om varandra, livet är trots allt inte långt!
Kramar...

Inga kommentarer: