fredag 27 november 2009

Helg igen då :)

Gokväll!
Idag har det varit en skön dag, men lite halvstressig...
Plock och tvättstuga på förmiddagen, sen när de andra slutat for vi ut på E-center för att inhandla julklappar...Japp julklappar redan!

För imorgon ser det ut så här:
Lämnar Oliver hos farmor och farfar för en övernattning, vi andra far vidare mot Gävle och Maria där M och Saga släpper av mig och sedan far de vidare mot min systre i Sthlm. De ska hämta hem ett akvarium och eftersom vi inte kommer fira denna jul tillsammans och inte heller kommer att kunna hinna ses innan, så har vi då avklarat syster och hennes barns julklappar nu :) På så vis, slipper vi skicka paketen via dyr postgång...

Själv ska jag ha en mysdag m bästa Maria, sedan äta gott hemma hos henne, kommer även en tjej till och efter det ska vi bege oss ut i Gävles nattvimmel :) Mkt skojigt! (och väldigt välbehövligt att få en liten andningspaus från familjen)

Så kvällen har försvunnit på packning, middagsätning, julklappsinslagning och nu ska jag strax gå ner och fixa mina kläder som jag ska ha med mig *suck* Sparade det bästa till sist! Not!

Så nu önskar jag Er alla en superfin helg med maximalt med mys!
Kramar...

Inga kommentarer: