torsdag 12 november 2009

Inte mycket alls...

Hallå i stugorna!

Inget nytt på min front ;) Har jobbat några dagar nu och fortsätter med det fram till söndag em, sen har jag "helg" :)
Men jag förstår inte varför jag är så himla trött hela tiden, så trååkigt!

M har varit borta ett par dagar men är nu åter på hemmaplan...vilket underlättar vardagen betydligt då jag är beroende av skjuts till å från jobbet :) Men mamma har skjutsat mig och barnen, vilket var himla tacksamt...

Så...imorgon jobb igen då :) ska även preppa en hel del (försöka iaf) till lördagens medelhavsbuffé som vi har på kvällen.
Saga ska på disco imorgon kväll och på lördag (när jag jobbar) ska Oliver ha en kompis här..tjaa...känner att det är väldigt andefattigt på min blogg just nu, men har verkligen ingen ork eller inspiration att ta upp ngt just nu...

Skulle kunna ta upp tunga, djupa diskussioner, men hittar inte ens orden för att få Er att förstå vad jag menar, haha...ja ni hör själva?!

Nu ett snabbad och en tidig kväll, för jag skulle kunna somna sittande.
Kramar...

Inga kommentarer: