måndag 23 november 2009

Japp, lite fina bilder igen då ;)

Hej!
Idag på em kom huvudvärken krypande *suckar* Oliver och jag har dock varit hemma hela dagen å bakat,städat, putsat fönster, bäddat rent i sängar å tvättat...så nu är det så himla julfint i fönstren :)
Lite rastlös har han dock varit (allt utom bakningen var jue tråååk!) så gissa om hans lycka när han fick gå m nybakad äppelkaka t gammelmormor själv mitt på dan idag och sen fick jag hitta på ytterligare ett "jobb" åt honom, så då fick han gå t Alva (eg. Sofia) för att hämta "en grej". Så stolt!

Helgen var väldigt trevlig, men jag mådde inte så bra när jag kom hem från krogen...å inte heller på hela söndagen, kan jag säga...Men nu är det bara att ladda om, för t helgen ska jag t bästa Maria för att ha en kulig kväll med henne å en till tjej...

Ni får lite bilder, håll till godo!
Orkar dock inte presentera alla gäster/vänner...
Fest!


God plockmat på festen!
Värdparet för kvällen.




Sen blev det krogen en sväng...
Och så här bra mådde jag på söndagen, ser ut som jag "sålt smöret...." och det kändes som så oxå, kan jag erkänna...
Mamma skjutsade oss på E-center så vi fick handla hem cola, tidningar, köttfärs och vitkål...
Sen for vi hem och jag gjorde den godaste kålpuddingen ni kan tänka Er. Mm, med gräddsås, lingon och kokt potatis, Oliver har fotat matkorten ;)


Idag har jag och Oliver bakat äppelkaka och drömrulltårta.
Oliver fixade äppelkakan "helt" själv, det enda jag gjorde var att skiva äpplen och smorning av formen :)

Och nu kom M precis hem efter ännu ett möte...jag ska fylla i några papper, ta en dusch och krypa ner i sängen, för nu orkar jag inte mer idag...
Nya tag å krafter imorgon!
Kramar...

Inga kommentarer: