onsdag 4 november 2009

Osså bidde det onsdag...

Hmmm......

Tråkigt väder...Ja, vi svenskar är jue kända för att börja prata om vädret när vi inte har ngt att säga?! Och lite så är det nu...

Astrött mest hela tiden, ikväll ska jag jobba igen :) Mest trevligt, men aningen trist att jobba själv...kommer dit ca en halvtimme efter att tjejerna gjort sitt för dagen och åkt hem. Blir dock inte så sena kvällar, men jag missar hela dagen med kidsen, kommer hem lagom till de ska lägga sig *suck*
Så där ja! Nu har jag gnällt av mig lite ;)

Har fått ett "spännande" paket på posten från HM idag och jag hade ingen aning om att jag beställt ngt därifrån,haha...måste vara ngt som varit restnoterat...Jag har även fått avi från Adlibris på några spännande böcker, när jag nu ska ha tid att börja med dem???
Jag har jue börjat plugga ngt som jag velat plugga väldigt länge, så de nya intellektuella (självklart ;) , inga romaner här inte) böckerna jag fått idag får nog vänta en stund...

Har även blivit inbjuden till en trevlig (tror jag) fest om ett par veckor...Hoppas bara att vi kan få barnvakt och att jag inte har ngt helgjobb inbokat då...Vill, vill, vill :)
Men nu lite fb-check innan jag far mot vackra flygstaden!

Ha en fin onsdag!
Kramisar...

Inga kommentarer: