onsdag 25 november 2009

En sådan härlig morgon det blev ;)

Jag ville verkligen inte kliva upp imorse (sov djupare än på länge)...men som en händelse kommer Oliver in 07.20 och säger - Mamma nu kommer vi för sent t skolan...Gaahhh! M:s telefon har återigen vägrat ringa, blir gaaalen!

Upp, upp, fort, fortare...Tur man har en duktig kille (den lilla) han var redan påklädd å klar när han väckte den djupt sovande familjen. M och Oliver iväg, snabbt fram m frulle t Saga, sen kom M och hämtade henne, oxå iväg. 07.45 skulle M träffa kollegor för att fara gemensamt t Orbaden...Undrar om han kom i tid?!

Efter den inte så härligt sköna mjukstart, lyckades jag m konststycket att somna om och tada...jag flyger upp och inser att jag nu har en halvtimme innan jag hade bokat en tid ngnstans...

Jag hann i tid, men några minuters marginal, tur man har en snabb cykel ;)
Snart så ska jag iväg en sväng på stan, för att sen kl.15.30 ha utvecklingssamtal m Saga å hennes fröken :)

Sen blir det bara mys med barnen...
Blev ni stressad av mina ord? Då kan Ni jue tänka Er mig, 2 gånger på samma morgon, tror jag aldrig jag har lyckats med förr... ;)
Kramar...

Inga kommentarer: