lördag 14 november 2009

Jobb, jobb och lite mera jobb....

Hej...
Nyss hemkommen från ett lååångt jobbpass. 07.00 - 19.00 *pust*
Nöjd med dagen, dock hann jag inte med ngn timmes rast :/
Har haft frukost, lunchm emfika...sen när jag röjt undan allt och städat restaurangen samt toaletterna ( ja, man får inte alltid glänsa) så var det bara att börja om och fixa ordning en superb (tycker jag iaf) medelhavsbuffé till kvällen...

Så när gästerna anlände gick jag och bytte om och for hem, tog ett bad, blev masserad av Saga, vilket var mer än Guld värt även om det var en 9-årings händer ;)
Och nu ligger jag här som ett slakt med brinnande ben å fötter å värkande rygg...
Bara att ladda om, för imorgon har jag åter frukost som ska vara serverat 07.00, sen fmfika, sen lunch, sen städa, sen........LEDIG!!!
Åh, jag har verkligen börjat nedräkningen nu :)
Tycker verkligen att jag har det bästa av de bästa jobb, världens mysigaste miljö, toppengulliga chefer och jag får göra ngt som jag är en av de bästa i Söderhamn på ( nej inte självgod, inte heller ödmjuk, men jag är duktig!) men just nu är jag ganska mättad, om ni förstår?

Ok, dagens inlägg var inte så kul, I know, helt insnöad på jobbprat, men det är det enda som varit i mitt liv de sista dagarna...
Kommer annat "pladder" snart, jag lovar...
Tills dess....
Kramar i massor...

Inga kommentarer: