onsdag 18 november 2009

Oj, 32 är la ingen ålder? Trodde jag iaf....

Ok...
jag har något att berätta....
ngt alldeles fruktansvärt, jobbigt, otäckt och möjligen åldersrelaterat (hrmpf!)
*drar djupa suckar*

Jag har hittat gråa hårstrån på mitt 32-åriga huvud *darrar lite lätt med underläppen*
Eg. hittade min frisör ett par stycken för dryga månaden sen, men då hon var snabb att plocka bort dem så var det även lätt att låtsas om att de inte fanns eller någonsin funnits??? ...............

Men nu i söndagskväll när jag tagit en dusch, gjort hårinpackning och hade tid att stå framför spegeln mer än de brukliga 30 sekunderna, så såg jag dem!
De invaderar mig och det är fruktansvärt jobbigt! Ska det verkligen kunna hända i min unga ålder???
Så nu har jag klippt och färgat håret här hemma och försöker återigen ignorera detta faktum, även om jag ngnstans förstår att det kommer hända igen...
Så nu vet ni...

Kramar...

Inga kommentarer: