torsdag 11 december 2014

Meen vad veckorna går fort!
Redan torsdag!
Imorgon kortdag på jobbet, iväg och hjälpa en fin vän att börja köra lite flyttgrejjer, sen hem och förbereda middag, då vi får andra fina vänner på middag och lagom tills de ramlar in borde även sambogubben ha hunnit hem från Stockholm,,,
Lördag agerar hela familjen flytthjälp och på söndagen, ja det var då den allsmäktige Guden hade en vilodag efter att ha skapat och jobbat hårt i dagarna 6?! Ja, men då kör jag på den jag med ;)
Annars,,,
Fick min julglossybox med lite skojigheter i, idag, Bokade Petterbiljetter till mig och finaste vännen i Maj, ska bli galet skoj att se honom igen, blir femte gången jag ser honom live, Freluga för ett par år sedan var helt klart en höjdare, men även hans gästspel hos Maggio på Peace&Love :)
Nu ska jag plöja igenom dagens reklam och postskörd, sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen tidigt ikväll,,,
Ha de!
Kramar...

Inga kommentarer: