tisdag 16 december 2014

Att vara sambo med en politiker är fan inte lätt,,,
har gråtit, kräkts av nervositet, bakat (som terapi), vankat av och an och  mått allmänt skit hela kvällen, för magkänslan har sagt ganska länge nu, att nånting dåligt kommer att hända,,,
och det hände,,,
Ja, det var det slutliga kommunfullmäktige ikväll, för er som inte förstår vad jag surrar om,,,
Dock så gick det vägen för gubben min och jag kunde efter ytterligare några timmar äntligen ta ett djupt andetag!
Har mått så psykiskt dåligt hela dan och kvällen, så jag har missat totalt att glädjas åt att jag är välkommen tillbaka till min nuvarande tjänst även efter nyår! Vilket jag fick veta idag efter ett braigt möte med chefen,,,
Det är jag superduperglad för, överlycklig så att säga,,,men glädjen för min förlängning försvann ngnstans i dimman och vetskapen av att min man, min kärlek, håller på att få sina drömmar krossade av en person som jag inte tycker så mkt om just nu,,,
I 26 år, har han strävat och kämpat för den politik han brinner för och i kväll, ja kaos,,,
Men stolt är jag och nu är han äntligen på väg hem och jag ska krama sönder honom och pussa på honom, sen ska jag lägga mig tätt intill honom i sängen och bara sova nära, nära hela natten,,,
För att jag vill, för att vi behöver och för att jag älskar honom av hela mitt hjärta,,,
Kramar...

Inga kommentarer: