fredag 19 december 2014

Gokväller,,,
For och jobbade imorse,,,slutade före lunch, fick reda på att köket hemma var i icke tillgängligt skick, så idag fick sibylla bjuda på lunchen,,,för hela familjen,,,
Tog beslutet att fly fältet, så vi packade ihop oss i bilen och for ner till Valbo och inhandlade köksstolar till oss i julklapp ;) Vart lite mer småsaker som överkast, värmeljus, en jättefin ljuslykta, ni vet en sån där som man fyller med bio-etanol och så blir det en sån där låtsasleldstad, som sagt lite smått och gott av det mesta!
Kom hem till skåpluckor på plats, lagade och käkade middag, tvättade (inne på maskin nr 4 just nu), städat och plockat som en tok, skruvat ihop stolar och diskat lite mer,,,
Men nu, är det i vanlig ordning soffan som gäller en stund innan jag ska gosa ner mig i sängen,,,
imorgon blir det handling och lite fix på fm och em spenderar vi i Söderala och hjälper svärföräldrarna att fixa lite julfint! Kvällen önskar jag mig en film, ja det är det enda jag önskar, nu är jag bra sliten och trött ;)
Välkommen du fantastiska julledighet, ända till 12 januari :)
Kramar...

Inga kommentarer: