lördag 6 december 2014

Hej på Er!
Så vad har hänt under veckan då?
Hmm, jag har jobbat, hunnit vabba och hunnit bli sjuk själv (idag). Känns dock som att febern är minimal nu och med en natts sömn så hoppas jag verkligen på det bästa.Andra gången denna höst som jag är tvungen att vara hemma från jobbet och det känns inge bra. Särskilt inte när jag bara har feber och inte är dödssjuk,,,
men men,,,
.......................................
mer då, efter en intensiv bilpanikletarvecka, så hittade vi bilen uppe på Volvo, bilbolaget, dock blev det ingen volvo utan en Renault, inte sproilans men en årsmodel 2011, så det känns bra iaf,,,
Fick förtroende för bilförsäljaren, som var bra att ha att göra med, vilket är minst så viktigt vid en så pass stor affär :)
Så idag, hämtade gubben hem bilen!
Har faktiskt varit ute och provkört den nu ikväll när jag skjutsade dottern på tjejfest och sonen på vinterfest på Verkstäderna (Be Smart),,,hade inte mkt till val, feber eller ej, då sambogubben var och jobbade i Gävle,,,
........................................
Tog hjälp av kidsen under dan och slog in ett gäng julklappar, fick min egenköpta julklapp i brevlådan idag och tordes inte slå in den och tvingas vänta ända till julafton. Det var ett måste att sprätta den på en gång!
Vad det var?
Det var Håkans Hellströms "turneskiva". Tre cd-skivor fullsmackad med kärlek och energi. Så glad!
God jul på mig själv liksom ;)
Sen kan man ju bara konstatera, att det här med att vara hemma och sjuk inte (aldrig) är bra för min plånbok, för nu i tristessens kväll, slog jag på och beställde mig en ny mobiltelefon!!!
Ännu en julklapp till mig själv,,,jag måste varit himla snäll i år ;)
Men ok, min nuvarande mobil är drygt 4 år gammal och orkar inte ens uppdatera de små apparna, kameran är suddig och ja,,,4 år så att säga,,,
Så ja, God Jul på mig själv igen då :)
.............................................
Imorgon hoppas jag att jag vaknar pigg för då ska vi ut och fira barnens kusin med pompa och ståt, samt komplettera lite julklappar som saknas,,,i övrigt,,,en lugn dag!
Ha de!
Kramar...

Inga kommentarer: