onsdag 28 december 2011

Men hallå! En puls på 240 lr nåt?!

Ja Ni Fina,,,
Livet är konstigt mest hela tiden,,,har jag börjat förstå...
Ja, fortfarande upp å ner vända världen här :/ Men det har jag knappt hunnit reflektera på idag, men det finns där, hela tiden...

Hur som,,,for upp å simmade m familjen idag, var så himla skönt, hade kunnat simma lika länge till, men sonen tyckte att jag var way to boring ;) Så in å trängdes m övriga badsugna gäster i barnbassängen istället ( å d var många idag!) Hann dock njuta av en skön bastu ett tag,,,

Hem m blöta badkläder, hämta julklappar,ut på E-center å inhandla mat å present,
vidare t Heden, gratulerade Farfar Boo,
fick gott fika,
öppnade fina julklappar som invigs inom kort :) well, godsakerna är redan invigda :)

Hem, började m käk, vi vuxna Räkor Indienne :) Barnen Kyckling å currysås,
telefonen ringde å ringde igen å igen,,,kidsen hungriga, adrenalinet på topp hos mig,,,Mamsen in en sväng, mamsen in en sväng till ;)
Knack på dörren å där står finfina vänner, välkommen in, slå er ner, mat? kaffe?te? etcetc...Trevlans surr en stund :)

Sen,,,lugn å fin, soffan, filmmys m dottern å landa denna dag...
En toppenfin dag i lite för fort tempo,,,

Bilder, maybe later mina vänner, orkar icke hämta ngn kamera nu ;)

Kramar,,,

Inga kommentarer: