onsdag 7 december 2011

Knasigt...

Hmm,,,vaknade imorse av att jag fick rycka in å jobba :) Fortfarande en aning krasslig, men bättre än igår...

Trött, förvirrad, stressad, på med kläder, borsta tänder etc...åsså iväg!
Kommer t jobbet å ser att jag har tröjan utåin,,nåväl ska jue ändå byta om t jobbkläder,,,
ett par timmar senare, går på toaletten upptäcker att mina trosor även dem sitter utåin?!
Hahaha,,,en aning flokig imorse kanske,,,men så går d tydligen när man inte öppnar ögonen när man klär på sig ;)

Hur som,,,gick dagen på plats i ett rasande tempo som kändes som slowmotion,,,var precis överallt å ingenstans, fick massor gjort å ändå kändes d som om jag aldrig kom igång m dagen...

Så nu, må Ni tro att jag tänker ta ett bad å gå å lägga mig tidigt,,,
för en till sån här dag kan jag inte ha ;)

Kramar...

Inga kommentarer: