fredag 30 december 2011

2011 goes 2012!

Dum spiro, spero - Så länge jag lever, hoppas jag

Well, tjaa, Det får bli ngt slags avslut på ett inte så toppenbraigt år,,,
Fastän,,, jag haft otroligt mkt roligt å fint å gu vet vad, detta år!
Himmelsfina människor, som jag fått äran att lära känna,,,Och massvis med underbara som jag redan kände,,,,
Arbetsplatser som tagit mig med storm å gjort det till en Lycka att kliva upp å gå till jobbet,,,
Barnen har utvecklats å fått må bra,,,

Men en hel del sorg också, å tyvärr är det lite där året avslutas för mig i år,,,
Svårt att släppa en hel del saker, funderingar, förhoppningar, oroligheter, och ja, jag har tom tyckt illa om vissa människor (skämmes mig),,, det hör inte till vanligheterna,,,Men tyvärr, jag är inte mer än människa jag heller,,,fastän jag hellre blir dömd än dömer andra...

Men utan att bli allt för personlig,,,så vill jag försöka släppa, landa, börja om, börja rätt lr nåt iaf,,,

Så Snälla 2012 - Hjälp mig lite på traven vaa?! Å ge mig lite tur å glädje, så jag kan greppa tag i det å utveckla det vidare...

Ett fint avslut på Året väntar imorgon m finfina vänner å det ser jag mkt fram emot!

Gott Nytt År!

Kramar...

Inga kommentarer: