måndag 19 december 2011

Jag vill bara säga...

En lång dag blev en kort dag å en kort dag blev en lång dag...Åsså var helgen slut å nästa gång är d minsann julafton å familjemys och juldan m galenskaper...

- ut i snö/regnet- Mot Söderala å Heden för lite julstök...

Igår,,,
Ngn vacker gjorde mig väldigt bubblandes av lycka,,,gick rakt in i hjärtat på mig å rörde om rätt fint ;)
För alla andra kanske Ni inte ens skulle noterat,,,men den omdevetna lilla gesten ... Tack!
När vi ses, ska du få den största kramen må ru tro...

Tänk att så lite för någon, kan betyda så mkt för ngn annan...
Jag blev glad, simple as that!

Idag:
Jag kunde bidra m lite omtanke, två händer å några timmar av min dag,,,för att göra ngn annan glad,,,
Väldans fint d med! Å som jag myste!

 Julgransbeklädnad m massa härliga barn å släkt i vackra salen på Heden :)
Lägg märke till vackra väggmålningarna i bakgrunden...
 Sonen m Zorro,,,den hunden älskar sonen mer än livet självt kan man nog tänka sig ;)
Haha varje gång vi kommer t farmor å farfar, så kan jag inte avgöra om sonen lr hunden blir gladast av att se den andre,,,men tycker mkt om varann, det gör de sannerligen!

En hel helg med mina finaste barn, vänner, släkt å härligheter...
Åhh himmel vad jag har haft det braigt hela helgen!

Gonatt! 

Inga kommentarer: