lördag 3 december 2011

3 december :)

Gokväller...
Helgen fortsätter i samma softa tema som gårdagen :)
Jag å kidsen,,, imorse Grötfrukost framför julkalendern, sen iväg å handla present t pappan i huset samt lite juliga saker å lite mat, bibblan å återlämning av böcker etc...
Hem,tvättstuga, storstädning i lugnt tempo, musik, Oliver i skogen m kompis, skjutsa Dottern på bio m sin kompis,,,göra middag, som Oliver så gott som fixade själv!,,,åt mat,,,
Nästintill blodig biff m ädelosttäcke (kidsen åt lövbiff istället), pot,gratäng, kantarellsås, grönsaker,,,
Det enda jag faktiskt gjorde var att steka köttet å fixa m ädelosten å skiva potatisen,,,sen så fixade han m lite vägledning resten själv,,,så duktig! Så himla stolt själv :)
Sen så...
Myyyys t Filmen Elf,,,
 After Eight, Ferrero Rocher, ostkrokar, lite chips från gårdagen, vatten å julmust ;)


 Som skrivet var, lugnt tempo, somnade sen m armarna runt Saga i soffan, haha även hon somnade,,,
Nu ska jag försöka ge mig på lite julklappsinslagning, lr nja,,,det blir nog fortsatt film å slött i kväll känner jag...Och det mina fina, är så välbehövligt å skönt så man knappt kan tro att d är sant?! 
Puss...

Inga kommentarer: