fredag 16 december 2011

248!!! Å jag som inget skrev idag ;)

Hahaha...
Kl. är slagen sent, jag är fortf. inte på blogghumör,,,men...

Tack alla Ni fina, härliga för att Ni tar Er tid att kika in på min blogg,,,idag nytt rekord!!!
248 unika besökare har jag haft på min sida idag,,,vilket jag tycker är rätt fantastiskt! :)

Jag skriver ju inte direkt banbrytande, skapar sällan några debatter och tycker själv att jag lämnar det personligaste av mig och mina nära utanför detta rum...
Så då undrar jag,,,Vad är det som gör att just Du läser min blogg?

Jag behöver inga långa svar, utan mest för att stilla en nyfikenhet...
Kom igen å hjälp mig nu, Ni brukar sällan kommentera, men Nu kan väl några av Er göra det iaf. Jag begär inte heller att Ni ska lägga ut Erat namn, utan som skrivet,,,stilla min nyfikenhet nu...
Vad gillar Ni att läsa om på min sida? / Varför har Ni valt att läsa just denna blogg?

Nu äre Gonatt :)
Kramar till Alla Er...

Inga kommentarer: