måndag 26 december 2011

23:e, 24:e å 25:e december!

Dagen innan jul, mys m gudmor å hennes mor :) Här spelas spel för fullt!
 Snart grötfrukost,,,

 Sonen kollar! efter Tomten...
 hahaha å nu har han minsann kommit :)
 -Hoppa ner i säcken så får du följa med t tomteverkstaden, sa tomten
Så sonen klev helt sonika ner å var beredd att haka på ;)


 Middagsdags!

 Olivers första egna husdjur, Slöjdstjärten Lennart!
 Dottern glad över en egen dator :)
 Supernöjd!


 Redan där skulle jag insett att det kommer sluta med ett ord:
-Katastrof!!!



Och som jag skrev tidigare,,,
idag ingen rolig dag här hemma,skyll sig själv, drick mindre osv osv,,,men,,,
Jag hann inte dricka så mkt, innan jag gav upp å lät alla känslor komma ut,,,
insåg d själv, att min hjärna å hjärta åkte berg å dalbana,,,
Så jag gick helt enkelt ner å la mig i soffan,,,
En massa herrans år sätter sina spår å igår kunde jag inte hålla igen,,,lr d gjorde jag jue,,,
mkt som varit jobbigt kom ikapp igår,,,
Men innan dess, en toppenrolig kväll!
Å himmelsfin julafton innan...

Nu orkar jag inte mer igen,,,kryper ner i sängen kollar Victorias fashion s s, gottar mig lite, grämer mig lite å önskar å hoppas,,,
Kramar...

Inga kommentarer: