onsdag 14 december 2011

Dan före dan före dan före dan.............................

En ny dag,,,

Å nu Ni är d bara 10!!! dagar kvar t Julafton :)
Innan dess ska d fixas en hel del, men vet Ni,,,
Jag är inte så himla stressad som så väldigt många är/verkar vara?!
Mina barns julklappar är färdiginslagen sånär som ett varsitt pkt till som vi väntar på postleverans på,,,borde komma idag,,,
Vi har några kvar att köpa till, så d där får vi allt styra upp,,,
Har köpt mesta julmaten, förutom julskinka å lite "färskvaror" åsså systembolaget kvar då förstås,,,

Har tom bokat in mig å familjen på en övernattning hos fina storasyster i Sthlm nästa vecka för lite minijulmys...
Igår bakade jag å kidsen, å tänkte baka lite mer idag, men hoppas på en fin dejt, med en vän som jag träffar på tok för sällan :)

Annars, nu har jag inte jobbat på RK sen i fredags å saknar tjejerna å jobbet i sig som tusan :/ Har däremot varit ut på Fune å kört julbord å det var skoj :)
Men nu vill jag tillbaka t RK, helst igår redan ;)

Ha en fin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: