fredag 23 december 2011

Kvällen före jul...

Dagen har fortlöpt,,,fort ?!
Finaste Maria ramlade in efter 13-tiden, sen kom hennes goa mor å vi fikade och de spelade spel m kidsen medans jag fixade julmaten :) De åkte hem ngn gång tidig kväll! Myyys!

Imorgon,är då den "stora" dagen å den ska m glädje firas m min familj,,,
Ska även bete mig änglalikt å åka ut t fader m paket från Sthlmssyster å lite julmat härifrån,,,
(Jag har ingen större kontakt m honom, ni som inte vet) Så för mig är det ett smärre projekt...

Förhoppningsvis har vi varit snälla så Tomten kommer,,,har iaf ställt ut ris ala malta (jajaja,,,jag glömde bort gröten å gjorde efterrätt av alltihopa) samt öl i snön,,,så nu ska d va f-n om inte Tomten hittar hem t oss ;)

Nu tänker jag bara njuta resten av kvällen, sjunka ner i badet å bara andas!

God Jul på Er alla vackra, fantastiska därute!
Kramar...

Inga kommentarer: