måndag 1 augusti 2011

Ja, det ÄR grötigt i mitt huvud...

Jag är:
Trött, slut å drömmande,,,
full av ångest å fylld m framtidstro,,,
Frågande å fundersam,,,
Medveten å beslutsam,,,
En aning förvirrad helt enkelt...

Gaah! Att allt ska vara så himmelens svårt jämnt,¨
mår dåligt över allt det otäcka som har hänt i Norge, samtidigt som jag är egoistiskt lycklig över att få ha mina vackraste kvar i min närhet,,,
Vill räcka till jämnt på jobbet å jag vill finnas härhemma för mina fina,,,Tid till annat? Hahahaha.......

Sådär håller jag på mest hela tiden nu känner jag,,, och det sliter kan jag lova,,,jag drar mig själv åt alla håll, bara det att det kommer inte finnas ngn vinnare,,,bara jag själv som slutar som...Ja inte vet jag...

Hur som,,,jobbdagen har varit supernajs som vanligt ;) Gäster, personal, prat å skratt, fniss å stress toppat m lite allvar,,,kom hem, tog tag i räkningarna *bläää*, spenderade resten av kvällen m barnen :)
Gos!
Ligger fortfarande kvar i soffan,,,orkar liksom inte,,,ta mig upp,,,å inte vet jag vad jag ska upp å göra heller?
Så jag stannar en liten stund till,,,Myser,,,andas,,,hör sambons lugna andetag,,,

Imorgon, em/natt jobb, quissarna är inte så många kvar, så nu är det bara att köra järnet,,,
Fan! Jag vill faktiskt inte att detta ska ta slut *separationsångest*

Kramar...

Inga kommentarer: