lördag 30 juli 2011

Liten jag funderar å önskar...

Ibland...

Önskar jag att alla beslut inte skulle vara så svåra att fatta, frågor utan svar för svåra att förstå, en längtan som ger mig en tomhet som inte går att fylla...men som man strävar efter att få fylla,,,
Tålamod,,,men hur länge? å varför ska man behöva? Svårt,,,jo tack...

Saker, händelser å personer som man vill ha i ens liv, men inte alls vet hur man ska kunna bete sig för att nå fram, hur ska man kunna förklara, när man knappt förstår själv,,,

Så många rätt, så många fel,,,

För vissa är hela livet så självklart, helt utstakat,,,
För andra lite krångligare,,,
För mig själv,,, så vet jag inte ens om jag förstår alls...

Men jag vet vad jag vill å jag har fått lära mig att ha himmelsomänskligt mkt tålamod,,,för jag tror mig veta,,, att det jag vill ha in i mitt liv,,,är för mig så pass värdefullt så jag kan vänta :)

Men enkelt är det inte, förvirrad blir jag ofta,,,
Ska bara hitta rätt väg att nå fram nu...

Kramar...

Inga kommentarer: