söndag 21 augusti 2011

mysbyxor+ jag = oslagbart team ;)

Hola :)

Jobbat idag !? hahaha känns som att jag inte skriver ngt annat nu :/ Var en del folk i rörelse idag, så det var helt ok att vara ensam där, för jag hade ju ngn att prata med nästan hela dan :)

Kom hem, tog ett bad, hoppade i mysbrallorna, umgicks m mina vackraste som imorgon, återigen börjar skolan efter ett låååångt sommarlov...Gillar att de fått vara lediga m pappan så länge, men gillar mindre att jag missat väldans mkt av deras sommarlov :(

När de lagt sig fick gubben i huset äran att hämta äppelpaj hos kära lilla mor som hon och Saga gjort tidigare på dagen...Mmm SÅ gott!
Satt i en komedi, som var grymt rolig, var längesen jag såg en "bra" komedi..."No strings attached" , önskade bara nåt att vila ögonen på, men kors i taket så tyckte jag den var Bra!

Å nu ligger jag som ett halvslakt i soffan, redo för sängen å lite skvallertidning snart, innan jag ska bege mig in i drömmarnas land å rike.
Imorgon ledig :)

Så nu har Ni full koll på hur jag spenderat min söndag ;) Hur har Ni spenderat Eran?

Kramar...

Inga kommentarer: