tisdag 9 augusti 2011

Mkt jobbtänk nu...

Hej på Er :)

Det gör mig lite lätt förtvivlad att gå ut på altanen å känna höstvindarna...
Själv tycker jag knappt att sommaren har börjat, så jag kan inte ens förstå att den är på väg att försvinna,,,
Igår kväll, låg hemma i soffan å slog mig att d var kolsvart ute,,,bye bye ljuva sommarnatt :/

Var även och lämnade dottern på kollo igår, förmodligen hur kul som helst...för henne ;) hahaha...Jag å sonen myste här hemma vi, åt glass å kollade på film tills klockan var alldeles för sent...

Hur som haver,,,så är d snart dags för mig att ge mig ut på nya äventyr i jobblivet å det känns...hmm...märkligt?! Fick ett samtal nu idag, som ändå ger mig hopp om en underbart rolig jobbhöst,,,men inget klart så jag får återkomma om jag skulle få den förmånen att jobba där ;)

Men d lilla samtalet ger mig ändå hopp om en bra höst å inte en lååång tråkig arbetslöshet.
Nu surfa runt lite, innan d är dags för quissen på Stenö (jobba då)

Ha en finan dag!
Kramar...

Inga kommentarer: