fredag 5 augusti 2011

Regnhäng :)

Fortfarande kvar i stugan :)

Ledig imorgon oxå, å som jag tänker njuta å som mina barn har njutit av mammans sällskap idag..goisar :)
Sonen undrade idag vad som var d bästa i hela världen av alla saker...
- Det är ju du å Saga som är bäst i hela världen, svarade jag sanningsenligt
-Nähej du mamma, du är det bästa i hela världen, finns inget bättre än du <3
Ren kärlek, träffade rakt in i mammans ömma hjärterot :)

Här har d fiskats, kidsen fick hyfsat stora borrar på mete, de har gjort iordning de 2 små stugorna, killrum å städat befintliga tjejrummet,,,så inatt igen blir jag alldeles ensam i storstugan?!

Nu ska jag krypa ner i soffan m alla (läs; uberdubermånga) stearin och värmeljus, ta boken å lyssna på regnsmatter på plåttak...
Idylliskt, japp d är det. Härligt, japp, det med,,,
Börjar dock sakna lite liv å rörelse så imorgon hoppas jag på en liten fest ngnstans :)

Kramar...

Inga kommentarer: