fredag 19 augusti 2011

Hum di dum....

Hum di dum...

Jaa ni, idag har fröken jobbet?!

och nog är d så att d blir mkt jobb å lite annat just nu, tog på mig jobb 15!!! dar på raken, självvalt...dock så var jag snäll å bytte bort en dag så jag är faktiskt ledig på måndag...
Så det där m 15 dar på raken vart jue en lögn nu ;) så ok...
jobbar 7 dar ledig 1 åsså kör vi på 7 dar till...förutsatt att jag hunnit städa ut oss under tiden?
Annars kan det nog bli så att det kan bli 8 lr 9 dar på raken *pust*
Det är såna gånger man får motivera sig med en finfin slutlön ;)

Tur att man trivs som tusan fast som idag, halvsoligt/halvgrått/vardag så nog märks det att folket har återgått till sitt å överlämnat sommarresterna till såna som mig...

Så vad händer då?
Hahahahaha................

Men jo, jag har köpt en ny mobil, wiiie!!! En samsung galaxy två :)
JO, men så att,,, det var d mest spännande jag hade att förtälla!

Imorgon jobb igen då, nu lite film å lite mobillek samt smaska i sig resterna av ungarnas Palle Kuling-choklad,
Det är jue inte fredag för inte ;)

Kramar...

Inga kommentarer: