söndag 7 augusti 2011

Å inte orkar jag ta mig t duschen heller...

Uääh!!!

Så sammanfattar jag gårdagskvällens tokerier ;)
Var på fest, var på alla krogarna, höll på att tatuera mig, kom hem alldeles för sent, sov ett par timmar, upp å iväg å jobbade himla mkt för tidigt, somna direkt på soffan här hemma, köppizzemiddag, kollopackning m dottern, soff-slöning å mitt i alltihopa regn å åter regn,,,

Och näe, jag var lite onykter, men inte i ngn illa form, lagom fnittrig å så hade vi alla lösningar på alla världsproblem ;)Djupa samtal om allt från söta drinkar t tvåsamhet å framtidsdrömmar... Himla trevligt på alla sätt (nästan)?! Men jag kan inte förstå varför d känns som att jag drack en hel flaska whisky själv igår, för d gjorde jag icke...

Dagen idag, lugn, skön, rolig, illamåendes, bultande huvud, trötta ögon, god ananaspaj som tog mig t himlen en sväng :)

Ja, där har ni uppdateringen från mitt senaste dygn,,,nu tänker jag gosa ner mig i soffan, drömma lite å kolla ngn braig film...
Imorgon, skjuts av dottern t kollo *snyft* å empass på jobbet, då önskar jag mig sol, så jag skippar att dansa regndansen imorgon,,,haha men uppenbart att den fungerade imorse *skratt*

Kramar...

Inga kommentarer: