söndag 27 mars 2011

Vas:ar imorgon...

Gokväller...

Sjukhus har för mig de senaste åren blivit ngt förskräckligt för mig, ett "dödens väntrum" så Ni må tro att jag har ont i mitt öra, när jag imorgon Vas:ar (Vård av Sofia) Jättefyndigt!? för att söka mig till sjukhusmiljön för att se hur illa ställt det är...

.........................................

Helgen har varit bra, men lite småtrist, just pga örat...Fick skippa badhus, fick skippa krogen, fick skippa en spontantripp ngnstans oplanerad destination...

........................................

Barnen har dock lekt med kompisar hela helgen, vi har lyckats städa här hemma, tvättat, betalat räkningar å handlat lite...Så ja, barnen har haft en skojig helg iaf ;)

.......................................

Nu ska jag se slutet på filmen, innan jag ska sova...

Kramar...

Inga kommentarer: