torsdag 24 mars 2011

Nu är jag trött som tusan...Behöver få vila!!!

Hej på Er...

Jobbat hela dan å bra nog slut, for å hämtade hem sonen å vidare hem mot middagslagning...
Tog ett djupt andetag efter maten, tog m mig lilla mamsen, droppade av gubben på möte, sen for vi m kidsen å storhandlade (alltså jag å mamsen)

Hade verkligen ingen lust, ville bara slänga mig på soffan...
Men enkelt val, handla imorgon efter jobb, fredag, lönedag lr idag och få ha fredag imorgon utan massa måsten ;)

För att toppa en rätt slitig dag, kan jag tillägga att jag kan tro mig ha öroninflammation, men vet inte riktigt när jag ska prioritera in ett läkarbesök, korkat av mig, I know, borde vara prio nr 1...
Men ont gör det, så jag läre nog försöka ringa imorgon och se om de har ngn tid för mig *suck*

Men nu, over and out...Gonatt från soffan...

Kramar...

Inga kommentarer: