tisdag 8 mars 2011

En ledig dag m familjen :)

Idag...
  • Har jag försökt skotta altanen m sonen ( gick himla dåligt)
  • Skrivit recept till mitt å "mina" fritidsbarns projekt ; en egen kokbok :)
  • Tagit en promme m kidsen mot Hällåsen, hann nästan till sjukhuset innan vi blev upplockad :)
  • Simmat ett bra antal vändor :) Sonen slog till med 62 vändor *mammas pojk* ;) Dottern hade dejt m kompis hon, så d nöjde sig med 10 vändor :)
  • Bastat en skön stund :)
  • Handlat å åkt tillbaka för att hämta övrig familj som badade längre :)
  • Lagat nåt så svårt som färdig gravlax, kokt potatis å hovmästaresås *mums*

Däremellan har gubben åkt skridskor m dottern och varit på skytte m både kidsen :)
En aktiv dag, som faktiskt inte varit stressig även om det hänt ngt hela dagen lång ;)

Nu blire bara mys i soffan, jag å mina funderingar...

Kramar...

Inga kommentarer: