fredag 18 mars 2011

Arg,,, näe snarare ledsen å så trött...

Hmm...
Fredag, helg, ledig...glad...inte alls just nu...Sen förra helgen har deppen varit total...varit väldigt down, så detta jag tänker beklaga mig om nu ( det andra är allt för personligt, för att skriva om här), la verkligen ribban i botten för att summera de senaste 7 dagarna...

Kände idag när jag åkte hem från Fune att bilen inte ville som jag ville :/ hämtade upp gubben, köpte dyr jä*la motorolja, fyllde på, hämtade hem sonen, sket i handlingen då i princip alla lampor i bilen lyste rött???

Väl hemma på parkeringen stängde vi av bilen, å sen då...provar starta den igen...
näpp, den startar inte längre, tvärdöd, vad är det fel? Ja, inte vet jag när alla lampor lyste innan ???

Så just nu kan jag bara säga, crapping damn friday :( Å inte blire bättre av att det snöar heller...
Nu så är det sagt ( skrivet), så nu fortsätter jag denna dag med att deppa ihop å gråta en skvätt...blä!

Kramar...

Inga kommentarer: