söndag 13 mars 2011

Sportlovsbilder...

Lite mera bilder...
Idag gick jag hemifrån, mötte upp Maria å gick vidare upp t Alirs öga, där fick vi faktiskt åka bil sista korta biten till Stormorshäll :)
Promenixen tog ca 1 timme å 25 min å det var så himla skönt att få gå å gå å gå..... ;)
Detta tycker jag är sorgligt, rivna hus å "min" gamla konsumbutik som nu i många år varit en "lagerlokal" åt faxeholmen (kommunala bostadsbolaget)
Söderhamns stolthet i byggnationer, Oskarsborg...Ganska häftig fast jag tror jag tycker att det finns fler fina byggnader att vara stolta över, som Rådhuset, kyrkan...
Tillbaka på sportlovsbörjan...Stormorshäll...mot backen...
Soligt å gött ;)

Fina vårblommor t sovrumsfönstret :)
Sonen hjälper till med sin pizza, innan melodifestivalen...alla fick göra sina egna...
Färdiga resultatet för sonen :)
Hahaha dennadära extrapizzan som glömdes bort medans vi satt å smaskade i oss de färdiga...
Fy tusan vad det luktade bränt i hela hemmet :( Hahaha det är ett ägg där, som inte längre ser ut som ett ägg ;)
Och så här glad blir man faktiskt när unge Herr Saade går å vinner, japp hon är snart 11 år gammal å passar perfekt i målgruppen av de som röstade fram honom som vinnare *L*
Idag, väl framme efter sköna prommen...
Gudmor å sonen leker å leker... :) Förstår faktiskt inte hur hon orkar leka så mkt?! *glad*
En välbehövlig dag, å näe egentligen hela helgen har spenderats m Maria och familjen och jag behövde det så väl,
Behövde närheten av de jag älskar, tryggheten av att bara kunna få vara jag, det var det jag orkade m denna helg, och det har varit fint...
Men nu har matlådan fixats, kläder packats å allt är klart för en jobbvecka på båda mina arbetsställen :)
Snart dags att krypa ner i goa sängen, läsa lite å sova mycket,
Japp, det behöver jag, inga onda, ledsna tankar att vakna av inatt ;) (hoppas jag)
Kramar...

Inga kommentarer: