söndag 20 mars 2011

Helgen...hmm...ja, jo...

Hej på Er...

Helgen har väl varit som den varit...
Fått låna svärfars bil, TACK! gode för det, mer än guld värt :) Har nog lokaliserat felet på bilen, ingen billig lek, lr korrigering, har fått hjälp att hitta felet, för där kan jag inte ta åt mig äran...

Haft goaste systerbarnet här hela helgen och tjejerna har varit så himla lyckliga, var å badade igår, men sen har de rett sig själva mest hela tiden, har liksom bara sett dem när det skulle ätas ngt...

Jobbar hela veckan lång och ska jag orka det, bör jag nog lägga alla känslorna/tankarna/funderingarna lr vad man nu ska kalla det som stormar hos mig åt sidan,,,
Men det är inte lätt, men jag kan inte heller göra så mkt åt saken :/
Ödet går sin egen lilla väg å det är en rätt krokig väg just nu...

Nu, varsin soffa, film å bara vara...
Kramar...

Inga kommentarer: