torsdag 10 mars 2011

Misslyckat bildinlägg blir t deep talk ;)

Gokväller...

Alltså tråk tycker jag, försökte lägga in lite bilder här åsså låser datorn sig och det händer nada när jag försöker få in fler bilder...*dumma, dumma dator*

Well, dessa hann jag få in...från "ishavskortskridskoåkning" ute på Stenö... :)







Annars...

Ja, den där svängen i livet (igen) där jag känner mig lite vilsen, där jag funderar rätt mkt vilka vägar som egentligen är rätt att gå??

Ska man göra det som är bäst lr det som känns bäst?

Och hur kan man veta, vad som är och gör det värt att välja?

Om man väljer d ena, vad ger det?

Väljer jag det andra, ger det mig då det jag hoppas på lr kan jag komma dit ändå, även fast jag väljer det första???

Ja, ni ser själva...

Smartast är väl att inte välja förrän jag verkligen vet, men om jag aldrig ngnsin kommer veta???

Önskar så att ngn vacker själ kunde ge mig åtminstone en liten hint om vad jag bör välja...


Det är svårt nu å...

Livet rinner iväg alldeles för fort...


Försenad 30-årskris!!! Jag??? *tss* hahaha...rätt uppenbart I guess ;)


Gonattkramar...

Inga kommentarer: