söndag 13 mars 2011

Grönt är skönt...

Nja...

min nya bloggdesign byttes igen, så nu provar jag så här, så får vi se om vi kommer överens ;)

Dagen har varit jobbig som tusan :/ av olika anledningar...men även väldans fin m massa mys m kidsen, Maria som kom hit m glatt humör å väldigt mkt skratt i soffan :)
Kollat på melodifestivalen och i år hade jag nog ingen riktig vinnare, var nog bara två låtar som jag inte önskade vidare, men annars...well, det var nog ingen som stack ut så mkt så jag hittade vinnaren iaf, dottern blev överlycklig över Herr Saades seger, särskilt som hon idag fick hans autograf ;) hahaha, stort sånt där *L*
...........................
Badhuset å handling har hunnits med, gjort hemgjorda pizzor, hahaha....å god kladdkaka...
Har även planerat delar av sommaren ikväll å om det säger jag bara att det kommer att bli grymt ;)
Nyss skjutsat hem frökenfräken till bror sin:s lägenhet där hon huserar denna helg...
Men nu för denna fröken... soffan några minuter till innan sängen får locka med lite...eeh...sömn?!

Kramar...

Inga kommentarer: