fredag 4 mars 2011

Men god friday på Er!
Äntligen har jag hittat kameraladdaren..wiiee! Nu kan knäppas massa kort igen :)
Bjuder Er genast på lite bilder från delar av min vinter...



Tänk Er härliga utsikten inifrån sovrummet...Ehh...


Båda småsystrarna har fyllt år, här den enes tårta som den andra gjorde åt henne...Är ni med mig ? ;)
18-åring å snart 8-åring...
Fika, fika, fika, sköna brudar å Vallvik?!
Under altantaket försöker jag kika ut...


Grattis till "min" 8-åring :)
Kallt mer än en gång :(




På väg på biokalas...
Nu har vi övriga tre intagit soffan, tända ljus, godis, popcorn å hyrfilm... :)
En alldeles ypperligt slapp kväll, efter (mitt) dagens röjarpass härhemma, m tvättstuga, friluftsdagmatsäcksfixande å hämtning av tre blöta tjejer, handling etc...
Kramar...

Inga kommentarer: