söndag 30 november 2014

1:a advent :)
Igår var vi (familjen) i Birsta i Sundsvall för att avklara julshoppingen samt hitta vinterskor till kidsen,,,
Det var den enda lediga dagen vi hade tillsammans utan andra saker inbokat innan jul, så ja det var bara att köra på,,,
Sen middag å ett glas vin hemma i soffan fick avrunda kvällen,,,
Dagen idag, började med ett långt bad, bädda rent i sängarna, ta hand om kläderna som har en förmåga att ligga överallt utom där de ska hänga i skrubben?!
For ner på julskyltningen, hittade en jacka på Hollywood åt mig och en superfin julklänning till dottern på H&M (jodå, hon valde själv!)
Hem å lagade tacos, fina Lars med kids kom å käkade med oss, fixade å trixade med min dator som krånglar oxå var klockan redan efter sju,,,
De for hem, och jag fortsatte plocka lite mera som jag inte hann med tidigare idag, men nu, nu ligger jag här i soffan och bara är,,,ska faktiskt snart gosa ner mig i nybäddad säng och bara mysa med en skvallertidning,,,
Imorgon, ny jobbdag! Så himla tacksam och glad för detta jobb, trivs helt galet bra, det ÄR skönt med helgledigt, men det är inte direkt betungande att gå till jobbet heller :)
Hörs hej!
Kramar...

Inga kommentarer: