måndag 3 november 2014

Om en inte tapetserar så bakar jag,,,
Vad är det som är fel på mig???
Så jäkla mycket energi...
Vill så gärna ligga ner i soffan och läsa en bok eller följa en bra tv-serie,,,
men har liksom ingen ro i kroppen,,,
Det ger mig liksom inget,,,tycker jag kastar bort tiden på...ingenting...
Men visst, hittar man en riktigt bra bok så älskar jag att läsa, men det var ett tag sen jag fann en bok som bara grep tag om mig,,,sist var det Keplers bokserie som jag slukade,,,
Har hur som, varit och jobbat en väldans snabbis, for hem och bakade, 8 st pistagevetelängder blev det dagen till ära :)
Middag: Gratinerad ugnsfalu med massa härliga grönsaker och en gräddtomatsås runt om i samma form samt hemlagad potatismos, gott som tusan!
Nu har jag hållit på att hjälpa dottern med hennes blogg, vilket inte är helt enkelt då hon använder en annan bloggportal än den jag använder mig av,,,
Men nu är kvällen snart slut och en längre arbetsdag väntar mig imorgon!
Ha de!
Kramar...

Inga kommentarer: