fredag 14 november 2014

Sov ut imorse,,,klev upp och kände mig piggare, for iväg å handlade,,,kom hem och var helt knäckt,,,
la mig på soffan ett par timmar och tittade på när gubben min fixade spaljén med målartvätt, skruvade ner hyllor och satt maskeringstejp lite här och var,,,
Sen drog jag igång och målade, och målade och mål....
Jodå, jag höll på ett gäng timmar, (typ 6) men nu är mycket av det hela grundat två omgångar och imorgon ska den vanliga vita färgen på, dock lite mer grundning kvar innan,,,
Det är ju så ofantligt mkt att måla, hela spaljén upp och nere, trappräcket som måste skruvas loss, slipas och sen målas, samt sidorna och under varje trappsteg (tror det är 16 trappsteg) Så jo, det tar lite tid,,,
Men fint blir det! Tror jag,,,
Ett långt skönt bad och ett nytt avsnitt av Vampire diares fick avrunda min kväll och nu är det liksom inte mkt kvar av den här dagen,,,
Imorgon en ny dag med mera målning!
Tjoho...lr nåt!
Ha de!
Kramar...

Inga kommentarer: