söndag 16 november 2014

Kan vara så att jag överdrev lite väl mkt i mitt målande, för ngnstans tog orken tvärslut, axlarna satt uppe vid öronen av smärtan (ja, jag har problem med mina axlar i vanliga fall), jag släppte penseln och tog ett långt skönt, hett bad och sambon, dottern och min ena lillasyster tog över målandet. Tack!
Men jag hatar verkligen att leva i kaos och orkanfält, hemma vill jag ha en miljö där jag kan sparka av mig skorna, lägga fötterna på bordet och bara kunna vara utan att man måste det lr det eller att kunna öppna dörren och få oväntat besök, utan att behöva skämmas över mitt (vårt) stökiga hem,,,
Ligger inte för mig, jag vill ha rent och snyggt hemma av många orsaker.Punkt.
Men idag får jag betala ett högt pris, halsen svider som f.., axeln gör ont så att tårarna kommer,,,
men ääh, vi hann långt och det blir supernajsigt, så det så,,,
Nu, sova en sväng innan söndagsdagen tar vid och vi ska fortsätta i ett lugnt tempo :)
Kramar...

Inga kommentarer: