söndag 2 november 2014

Lovet slut, helgen slut,,,
har i helgen hunnit rensa å röjt min ena garderob (kaos), samt fyndat tapeter och tapetserat dotterns rum :) Idag var vi även bjuden på god! mat hos svärföräldrarna och vi åt så vi bokstavligen sprack,,,så imorgon får det definitivt bli en promenad till jobbet oavsett väder,,,ja det var just det,,,nu väntas två veckors jobb med utvecklingssamtal samt en dags vik. inne på Hemkunskapen,,,så det blir inte direkt några heltidsdagar vi snackar om, utan softa arbetsdagar som dock kommer kräva min fulla närvaro och fokus, då jag tidigare bara suttit på utvecklingssamtal i form av förälder...
Efter dessa två veckor kör jag på i mera tid, då jag tillträder min nya tjänst som resurs hos ena arbetslaget, roligt och spännande som tusan :)
Ja just, en sak till, har precis fyndat vinterjackor från hm:s nätsida, upp till 50% på en hel del jackor fram till midnatt, så det fick bli två till mig och två till gubben,,,,bara hoppas att de passar när de kommer...
Ha de!
Kramar...

Inga kommentarer: