torsdag 13 november 2014

Oj, jag vet att jag skrev för ett par dar sen att jag önskade att förkylningen försvann eller bröt ut med full kraft...
Hmm, dessvärre högg min kropp på det senare alternativet,,,
For och jobbade imorse, hade förvisso en kortdag, men efter att lärare nr 5 tyckte att jag såg för taskig ut och jag började se dem en aning suddigt, så insåg jag att liggläge och tjockfilt var det enda alternativet.
Så på skakiga ben med suddig syn, tog jag mig hem och stupade i soffan,,,
nu ett par timmars sömn senare kan jag inte påstå att jag mår bättre, utan snarare bara uttråkad av att ligga still och inte göra något,,,ganska enkelt, jag orkar inte göra något,,,men det här med att ligga bort en halvdag finns liksom inte i min värld,,,
Jaja jag har insett och gett upp, tänker varken måla eller baka idag, utan försöka hitta ngn bra film kanske?
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, så det så!
Ha de!
Kramar...

Inga kommentarer: