måndag 4 mars 2013

Tråkbloggeri om sjukdom å bedrövelse,,,
Sorry,,,
Är så fruktansvärt slut så Ni kan inte förstå,,,
Sjuk, njaeoo om man ska vara kinkig har jag fortfarande 37,6 i feber,,,
Mkt roligt också förstås,,,
som att jag å dottern "sket" i allt å for t fina M i Gävle igår, tjejhäng, mysbyxa, god mat å framförallt få hänga med finaste vännen å prata, prata, prata...OCH VILA!
Stackarn har väl skavsår i öronen nu,,,
lr som att jag kommer hem å öppnar mailen och en finfin jobbmöjliget/erbjudande finns där,,,
som det ser ut nu behöver jag den inte, då jag har annat jobb på G,
Bara alla papper är skriven och löneförhandlingen blir klar,
så har jag ju fått ett drömjobb,
men stänger inte dörrarna helt förrän pappren är skriven,,, 
Men dock ändå, att ngn annan ser ens kompetens
känns väldans fint!

Så sjukdomar i all ära, men min självkänsla fick sig en glad klapp på axeln ikväll :)
Tack för jobbmöjlighet å TACK finaste vän, för att du tog emot oss och gjorde lördagen till superfin!
Kramar...

Inga kommentarer: