tisdag 19 mars 2013

Tvådelad ikväll,,,
Imorgon gör jag min sista? dag på dagis i Stugsund å helt plötsligt har jag bara två jobb å inte tre! att fokusera på, tro mig att den dagen (snart) när jag bara har en enda anställning att lägga fokus på kommer det vara så skönt!, men även grymt konstigt, har varit timanställd så länge och i så många års tid, åkt hit och dit för att få ihop jobbtimmar, vilket faktiskt blir som en livsstil som man kan trivas utomordentligt fint med,,,
Så en aning skrämmande är det,,,
Hur som,
så är det då sista dagen därute,
Har trivats så himla bra, supergoa barn och supergulliga fröknar och övrig personal!
Så det är med en klump i hjärtat som jag lämnar alla dessa underbara imorgon och det var jag inte riktigt redo för, men det är jag å andra sidan aldrig!
Men först imorgon kvar!
 Sen kan jag deppa en liten stund innan jag reser på mig, ruskar på mig lite, tar med mig alla fina minnen, alla galenskaper och roligheter och en mängd nya kunskaper och drar vidare på nya äventyr.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen, lyssna på blåsten och läsa lite skvaller!
Kramar...

Inga kommentarer: