lördag 30 mars 2013

Påsk!
Såg fram emot en ledighet m familj å vänner,,,
vaknade med feber igår, blev en lugn dag hemma å en nykter kväll på O´learys, dock himla trevligt iaf,,,
Fick sona min nyktra kväll idag?! då febern steg lite lagom idag,,,(38.5)
Sov mig igenom dagen t 14, då jag klev upp, gjorde mig iordning, i med 2 panodil å iväg på släktmiddag m M:s familj samt min ena syster och mamma :)
God mat och möcket trevligt sällskap!
For hemåt i tron om att jag skulle piggna på mig, för att fara på fest/krogen, men njaa, nu säger kroppen verkligen ifrån,
Jag behöver Vila!
Sliten å trött, vilket jag tror min kropp berättar genom att skicka febern på mig,
så nu lyssnar jag,,,
Så pyjamasbyxan på, soffläge å vila,,,
Imorgon t Stenö, grilla korv, m M:s bror, sambo å barn,,,
Visst, det är inte soffläge, men jag tror på sån här vila jag, trevligt sällskap, sol? och en härlig dag vid havet/isen,,,det är väl också en slags vila och återhämtning?
Men nu återgår jag till tv:n å slöheten :)
Kramar...

Inga kommentarer: