tisdag 5 mars 2013

Nåt som inte är helt bra är min kropp,,,
allmänt slut, småfeber å ont, ont i leder, ont i magen å huvudvärk,,,
fryser ömsom svettas,,,
å däremellan mår jag bra,,,
Kan det vara så att jag håller på att stressa ihjäl mig?
Alla drar i mig å det ska bestämmas hit å dit å just nu kan jag inte svara på några frågor av olika karaktär,,,
Tre olika anställningar, erbjudande om två andra anställningar, nyss legat däckad i magsjuka och feber,
Avtal, försäkringar å sedvanliga räkningshelveten, nya löneförhandlingar, receptskrivningar, privata roligheter,,,
Tro mig, jag är oerhört glad för alla möjligheter å förmåner här ovan, men även jag kan tycka att saker blir too much ibland, å just nu, 
Vill jag vara liten för en stund, att mamma smeker mig över pannan, som hon gjorde när jag var barn och ledsen å säger att det löser sig, det gör det alltid.
.................................
Hur som... har barnen sportlov, å vi har d ganska jäsigt mitt i allt,
man får ju lägga sig själv åt sidan när man har barn, å är man sjuk, så spelar inte heller det så stor roll,,,
Så igår hade jag å sonen bokat överaskningsdag för övrig familj,
det blev en tur t parkbadet i Sandviken efter mkt funderande/velande, med ett middagsstopp i Valbo på hemvägen,,,
Idag tog jag å sonen en lååång promenad å han pratade å pratade,,,jag har hunnit med möten å mathandling, tvättstugan å långkok, storstädning och hylluppsättning,,,
.......................................
Imorgon, fick jag visst med båda barnen på långpromme efter frulle, presentinhandling t kompis kalas står på schemat, å sen blir det nog bara återhämtning,,,
För nu är krafterna tvärtömd!
Gonatt...

Inga kommentarer: