onsdag 27 mars 2013

Såå,,,
gokväller,,,
Vad har hänt sen sist?
Inte mkt alls, inte som är spännande iaf, har jobbat fune, handlat, fixat påskägg, massa telefonsamtal, tvättat, städat, bäddat rent i sängen, jobbat mera, fått ont i halsen, fått tårtor levereade av vår brödleverantör som nu ligger här hemma å väntar på provsmakning, mötat med nya jobbat, fixat papper,strykt, plockat kläder, skjutsat sonen m påskägg t kompis, varit på systembolaget,,, Ja Ni hör,,,
Vad jag inte har gjort,,,
färgat håret, badat, läst, kollat film, sovit mer än 5 timmar/natt, kurerat mig,tränat,,,
Så det är exakt vad jag tänker göra imorgon när jag går på ett par dagars ledighet,,,
Ja när jag,
jobbat klart, hämtat barn i skolan, lagat mat, kollat igenom papper och betalat räkningar...
........................................
Å vet Ni, imorgon gör jag min sista dag ute på Funemässen :/ I know, nya äventyr väntar, men ändå liksom,
*snyft* hela jag är en känslomässig berg å dalbana nu,
DET ÄR TUFFT att avsluta två tokfina anställningar med underbara uppgifter och personal på en och samma vecka, riktigt jäkla jobbigt!
Spelar ingen roll vad jag har att se fram emot, det gör ont iaf att avsluta, Funemässen har jag varit anställd hos sen 2007, så 6:e året jag är där å snart inte alls :( 
Lider av svår seperationsångest och känner mig väldigt urlakad å tvärslut,,,
ska därför bli skönt att få avsluta, sen vara ledig i 4 dar, innan jag måste inse,att jag nu ska ge järnet på nya jobbet å blicka framåt,,,
För jag vet jue att det här blir fantastiskt bra!
Kramar...

Inga kommentarer: