tisdag 12 mars 2013

Lilla fina mamma har fyllt 60 år!
Och i helgen hade vi en överaskningsfest för henne, syster m familj kom upp från Stockholm, ena lillasystern m pojkvän var med, min mormor kom och stora lillasystern hade äran att få fjällenjobba, så hon var acceptabelt borta, dock med i tanken å i presentinköp :)
En fortfarande väldigt chockad mamma :)
 Sonen fick en försenad present han med, Ibra-tröjan (PSG)
 Goa storasyster,,,
 Med hennes urtrevliga livspartner,,,
 Skålades i champagne! (Ett par timmar senare när mamsen hade fått chocka av sig å bytt städoutfiten till en aning finare utstyrsel ;) )
 Bufféade,,,,

 Fina minsta lillasyster m hennes pöjk sen många år tillbaka,,,
 Å jag! Inte nog med att jag trodde att jag fått min present klart iomed Tom Tits i julas, nejdå, här kom värsta superkartongen med så mkt tjejigt så jag gick å fnittrade flera timmar efteråt...
 Å för en kocknörd som mig, så var ju inte direkt kartongen med detta heller att underskatta!
Tack Gullefamiljen för en superfin lördag, med närhet, överaskningar, skratt, presenter i massor!, god mat, och mello! Älskar Er!
Kramar...

Inga kommentarer: